مدير فروش و بازاريابي

۳۲۶ بازديد

مدير فروش و بازاريابي بدهيد سطح بالا است كه نظارت فروش و بازاريابي گروه يك كسب و كار است. آنها نظارت بر فروش، بازاريابي، روابط عمومي و بخش كسب و كار. اين كارگردانان نيز انتظار مي رود به منظور بهبود عملكرد در فروش و اثربخشي در بازاريابي و تبليغات. يكي ديگر از منطقه كه در آن يك مدير فروش و بازاريابي بسيار صرف روز مديريت بخش. آنها بايد استخدام و آموزش فروش و بازاريابي كاركنان آگاه، حرفه اي، و با استعداد، و همچنين تعيين بهترين راه براي ايجاد انگيزه تيم خود و افزايش بهره وري. مديران فروش و بازاريابي ممكن است مدرك كارشناسي يا بالاتر در كسب و كار، بازاريابي، ارتباطات، و يا رشته مرتبط است. آنها بايد فروش و / يا بازاريابي تجربه، قابليت اطمينان، مهارت هاي ارتباطي عالي، و يك پيشينه ثابت براي توسعه استراتژي هاي بازاريابي داشته باشد. مدير فروش و وظايف بازاريابي نظارت بر موقعيت رقابتي سازمان؛ از جمله تجزيه و تحليل و مجموعه اي از اطلاعات بازار است. توسعه اهداف و سياست هايي براي فروش و بازاريابي گروه، و اندازه گيري. نظارت عمليات كاركنان، برنامه ريزي كسب و كار، توسعه بودجه و مخارج به سمت دستيابي به اهداف. برنامه ريزي و تنظيم بازاريابي و فروش جهت و استراتژي. عمل ماده متخصص به عنوان موضوع به رهبري ارشد در مسائل مربوط به فروش و بازاريابي.
كلمات كليدي مرتبط: ارتباط رباتيك و ساير رشته ها , تكنيسين بندر تركمن با پورسانت بالا , وضعيت استخدام مشاور مديريت , استخدام كارگر ساده ميدان سپاه با موقعيت ويژه , صدابردار استوديو در ايران , بازارياب تبريز با پورسانت بالا , MS در ايمني و مهندسي بهداشت , آگهي استخدام تعميركار ماهر در شهر ري مسلط به زبان اسپانيولي , تحليلگر و طراح نرم افزار , ساندويچ زن خيابان طالقاني فوري ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.